Fhl-хранителни добавки онлайн магазин | Хранителни добавки | Фитнес добавки
Избери най-добрия протеин за теб от Fhl.bg

Видове Протеини-най-добрия протеин

Сподели

Магазин за хранителни добавки в София-най-добрите протеини,всички видове протеини Най-добрия избор на протеин, протеини с гарантиран произход и безплатна консултация Купи пратеини,на най-добра цена с промо код,най-добрия пратеин на промо цена

неделя, 29 юни 2014 г.

Протеин за качване на мускулна маса

Протеини за маса и сила

Вечния въпрос, Кой е най-добрия протеин за покачване на мускулна маса.И естествено след него Ви заливат с тонове реклама, кое от кое по-добро предложение за протеини за маса.Как да отсеете истината от откровената реклама и спам.Трудна работа,в такива времена живеем,преди нямаше информация за покачване на мускулна маса, а сега проблема е морето от информация.Винаги когато става въпрос за мускулна маса, независимо дали става въпрос за хранителен режим за покачване на мускулна маса,  протеин за покачване на мускулна маса или тренировки,в съзнанието ми изникват образите на големите шампиони по бодибилдинг,останали в историята през годините.Започвайки от имена като Арнолд Шварценегер, Дориан Йейтс ,Рони Колман, съветвам Ви да се запознаете с техните истории и ще си отговорите на много от въпросите.Ще разберете ,че няма никакви вълшебна програма за мускулна маса или хранителни добавки маса, има просто много труд и упоритост.Запомнете,че протеина е просто храна за Вашите мускули,естествено че е от основно значение за развитието и постиженията Ви,но БЕЗ ЗДРАВИ тренировки едва ли ще постигнете нещо,независимо какъв протеин сте избрали.Кои са основните 5 правила за мускулна маса на Рони Колман:
  •  Първо-Яж, яж и накрая похапни.
  •  За да увеличиш силата и мускулната маса се храни от 4 до 6 пъти дневно 
  • Увери се, че приемаш достатъчно калории..... и естествено мноооого здрави тренировки


Покачване на мускулна маса добавки-покачване на мускулна маса само с протеин-

Всеки от тези шампиони ще остане в историята със своите упорити тежки тренировки с години и естествено с правилен хранителен режим.Когато сте сигурни че тренировките и храненето са Ви качествени е време да заредите и мускулите с качествено гориво.


 Протеин за покачване на мускулна маса

Безспорния лидер сред протеини за маса и сила е Суроватъчен Протеин-Whey Protein.Мисля че няма спорове по този въпрос, или може би има :).А може би е Телешки Протеин-Beef Protein или пък Яйчен Протеин-Egg Protein,какво стана ,като чели има объркване или точно тук е въпроса? Няма никакво объркване,всеки от тези източници на протеин има своите достойнства и качества,когато става въпрос за протеин за покачване на мускулна маса,колкото повече, толкова повече.И когато източниците на протеин са различни това е още по-добър вариант,доставяте на мускулите всички аминокиселини от които се нуждаят за бързо покачване на мускулна маса.Това обаче, като чели не отговаря на въпроса,Фитнес трениращите искат най-добрия протеини за маса.Затова и написахме статията за биологична стойност на протеините в нея и в статията Кой е най-добрия Протеин определихме кои са критериите и Как да изберем най-добър протеин.Когато се избира протеин за покачване на мускулна маса ,трябва да се посочат критерии,които определят   качеството на един протеин.

 Естествено биологичната стойност е основен критерий, но за да е по-практична и използваема тази информация, разгледахме и разделихме в таблици процентното съдържание на протеин в най-използваните хранителни добавки за маса.Въпреки ,че повечето момчета искат съвсем конкретна информация-да посочим името на продукта,да извадим протеина от рафта и да кажем ,това е най-добрия протеин за мускулна маса.Тук ще се въздържим от това за да не звучи като реклама на определен продукт.Просто ще посочим критериите и ще синтезираме информацията която ще Ви е полезна при избора на (протеини за маса,протеини за напълняване,протеини за маса и сила,протеин за качване на мускулна маса). Тези таблици може да разгледате тук:



Тази информация ще Ви е от полза при избор на най-добрия протеин за покачване на мускулна маса, според поставените Цели.И запомнете покачване на мускулна маса е цел която са постига с много труд и тренировки.Трябва да имате и подходящ хранителен режим за покачване на мускулна маса, покачване на мускулна маса само с протеин не е достатъчно условие.

Fhl.bg - онлайн хранителни добавки

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последни публикации за Протеин - Протеини