Fhl-хранителни добавки онлайн магазин | Хранителни добавки | Фитнес добавки
Избери най-добрия протеин за теб от Fhl.bg

Видове Протеини-най-добрия протеин

Сподели

Магазин за хранителни добавки в София-най-добрите протеини,всички видове протеини Най-добрия избор на протеин, протеини с гарантиран произход и безплатна консултация Купи пратеини,на най-добра цена с промо код,най-добрия пратеин на промо цена

петък, 12 септември 2014 г.

Протеин прием-как се пие протеин

Протеин на прах за мускулна маса  » Протеини за отслабване

Прием на Протеин преди и след тренировка



Прием на протеинов шейк

Трябва ли да пия протеин на прах преди и след тренировка


В тази статия ще намерите информация за най-често задаваните въпроси относно прием на protein.
  • Трябва ли да пия протеин на прах и как е правилно да се пие протеинов шейк
  • Прием на protein-Кога да пия белтък на прах.
  • Каква е дозата и дневния прием на протеин-Колко protein се пие на ден и на еднократен прием
  • Прием на белтъчини след тренировка-protein-proteini за маса
  • Има ли протеин за мъже и protein за жени

Как се пие протеин -кога е най подходящо да си направиш протеинов шейк


Всеки който се занимава активно със спорт знае, че след тренировка прием на шейк с протеин е абсолютно задължително,за изграждане на чиста мускулна маса,покачване на силата и по-добро и бързо възстановяване .

Метаболитен прозорец е спортен термин,който се използва за времето веднага след тренировка, това е най-важния период и  има основно значение за тренировъчния успех.Независимо дали става въпрос за спорт в който се изисква издръжливост,или искате да пиете протеин за покачване на мускулна маса, който не използва този период метаболитна промяна, със сигурност ще се лиши от добри резултати и напредък.В една цяла отделна статия ще отделим време на темата, Защо се пие Суроватъчен протеин при диета и отслабване.

Кога да пия протеин на прах

Златния Час-Метаболитен прозорец след тренировка


  • Между 15 минути и 45 минути, има 600% увеличение на глюкозата и синтеза на protein-proteini!

   От 15 минути до 45 минута след тренировка е най-доброто време в което можете да подобрите синтеза на протеини и възстановяването на гликоген. Един час,след тренировка тази възможност е изгубена а след два часа, инсулиновите рецептори стават резистентни към инсулин и тогава, има 100% отрицателен баланс на протеина.Така, без подкрепа с храна за мускулите / прием на протеин / в този непосредствено след тренировъчен период,ще загубите мускулна маса и възможността да се възстановите добре за следващата тренировка.Всичката, упорита работа във фитнес залата е абсолютно загубена поради факта че оптималното след тренировъчно хранене /protein shake / за пореден път е било подценявано, за своя потенциал да стимулира анаболно състояние от гледна точка на възстановяването на гликоген и синтез на protein.

Едно от най-интересните скорошни изследвания потвърждава резултатите, че прием на л карнитин след тренировка, заедно със след тренировъчния протеинов шейк, ще подобри многократно възстановяването и зареждането на мускулите с гликоген.

Ето защо много добра идея е да вземете л карнитин веднага след тренировка с протеиновия шейк и въглехидратите. Опитайте, ще останете изненадани от ефекта.

Кога "лошото момче" инсулин ни е приятел ?


Как действат след тренировъчните добавки ?

Цялата статия и отговора на всички въпроси,относно прием на protein, може да прочетете тук » Протеин и аминокиселини преди и след тренировка
Fhl.bg - онлайн хранителни добавки

Последни публикации за Протеин - Протеини