Fhl-хранителни добавки онлайн магазин | Хранителни добавки | Фитнес добавки
Избери най-добрия протеин за теб от Fhl.bg

Видове Протеини-най-добрия протеин

Сподели

Магазин за хранителни добавки в София-най-добрите протеини,всички видове протеини Най-добрия избор на протеин, протеини с гарантиран произход и безплатна консултация Купи пратеини,на най-добра цена с промо код,най-добрия пратеин на промо цена

четвъртък, 2 април 2015 г.

Протеин храни-Източници на протеин

Протеини в храните-храни съдържащи протеини

 Роля на протеин и Храни богати на протеин


Протеините са азот-съдържащи вещества, които се образуват от аминокиселини. Те служат като основен структурен компонент на мускулите и други тъкани в организма. В допълнение, те се използват за получаване на хормони, ензими и хемоглобин. Протеините могат да бъдат използвани като енергия.Въпреки това, те не са първичния избор като източник на енергия. За да бъдат протеините използвани от организма,те трябва да бъдат метаболизирани в най-простата си форма, аминокиселини. Има 20 аминокиселини идентифицирани, които са необходими за човешкия растеж и метаболизъм. Дванадесет от тези аминокиселини (единадесет при деца), се означават като заменими аминокиселини, което означава, че те могат да бъдат синтезирани от организма ни, и не е задължително да ги добавяте в диетата. Останалите аминокиселини не могат да се синтезират в организма и се описват като незаменими аминокиселини,което означава че трябва да ги добавите към Вашат диета. Липсата на някоя от тези аминокиселини ще компрометира способността на тъканите да растат, и да се възстановяват.

 Изискванията за допълнителен прием на протеин при спортистите са били обект на много научни проучвания.За да повишат своята сила-мощност и издръжливост спортисти се нуждаят от по-голяма консумация на протеини, отколкото не спортуващите. През последните години високо протеиновите диети, са станали също доста популярни и при не спортуващите, като част от програма и хранителен режим за намаляване на теглото.
Въпреки разпространението на високо протеинови диети при спортисти или хора които са със заседнал начин на животи и затлъстяване, информацията за избора на вида на протеина (дали да изберете животински или растителен протеин)  е ограничена.

Белтъчини в храни-полезни храни протеини. Съдържание на белтъци-белтъчини в храните таблица.Протеини в храните таблица


Protein може да си набавите от различни хранителни източници.Те включват храни от животински и растителен произход,както и протеин на прах.Определянето на ефективността (коефициент на ефективност) на протеин, се осъществява,чрез определяне на качеството и усвояемоста на протеина.Наличието на аминокиселини,които Протеина предоставя,и смилаемостта са основните фактори, които са от значение. 

 Полезни храни протеини-протеини в храните


Обикновено,за всички хранителни източници от животински протеин се счита, че съдържат всички незаменими аминокиселини-съдържание на белтъци.Протеини от растителни източници са посочват като непълни заради това, че  обикновено липсва една или две незаменими аминокиселини. По този начин, хората които искат да получат протеини от растителни източници (т.е. вегетарианска диета) ще трябва да консумират различни освен зърнени храни, бобови растения, и растителни протеини на прах (оризов протеин,соев протеин,грахов протеин,конопен протеин) за да се гарантира доставка на всички незаменими аминокиселини.Така, хората са в състояние да постигнат необходимите дневни нужди и изисквания от протеин, без да консумират месо, птиче месо или млечни продукти.Качеството на  Protein смилаемостта обикновено включват измерване на начина, по който тялото може да използва ефективно хранителни източници на протеин. Обикновено, растителните протеинови източници, не са с най-висока биологична стойност, нетно усвояване на протеин, PDCAAS, и коефициент на ефективност на протеина, като животински протеини.

Колко процента протеин-белтък има в месо ,мляко ,яйца.Съдържание на протеин в храните

Животински протеин


Протеини от животински източници (яйца, мляко, месо, риба и птици) осигуряват най-висока оценка на качеството на хранителни източници. Това се дължи най-вече на "пълнотата" на протеини от тези източници. Въпреки това ,че при прием на протеин от тези източници също е свързан с високите дози на наситени мазнини и холестерол, има редица изследвания, които показват положителни резултати от прием на животински протеини в различни групи от населението.

Смята се че прием на Протеин от животински източници по време на късната бременност имат важна роля за плода, и неговото нормално телесно тегло при раждането.Изследвано е  поведението на хранене на повече от 500 бременни жени, за да се определи ефекта от хранителния прием на животински протеини и развитието на плода. Те съобщиха, че ако има недостатъчен и нисък прием на протеини от млечни и месни източници по време на късна бременност ,това ще бъде съпроводено и с ниско тегло на детето при раждане.


В допълнение към ползите от общото потребление на протеин, лица в напреднала възраст също могат да се възползват от консумацията на животински източници на протеин. Диетите, състоящи се от месо водят, до по-големи ползи при диети за отслабване и наднормено тегло, в сравнение с хората прилагащи lactoovovegetarian диета. Протеинови диети от животински произход са показали също така значително по-висок синтез на протеин от протеинова диета с високо съдържание на растителен протеин.

Налице са редица здравни въпроси, повдигнати във връзка с проблеми и рискове, свързани с прием на протеин, предимно от животински източници. На първо място, тези рискове за здравето са фокусирани върху сърдечно-съдово заболяване (поради високата консумация на наситени мазнини и холестерол), здравето на костите (от костна резорбция поради сяра-съдържащи аминокиселини, свързани с животински протеин) и други заболявания на физиологична система, които ще бъдат разгледани в раздела за високо протеинови диети.

 Whey е общ термин, с който обикновено се обозначава полупрозрачна течност част от млякото, която остава след процеса (коагулация и отстраняване извара) от производството на сирене. От тази течност,се приготвят суроватъчни протеини ,които се разделят и пречистват ,като се използват различни техники, осигуряващи различни концентрации на протеини от суроватка. Whey е една от двете най-големи протеинови групи добити от  кравето мляко, и представлява 20% от млякото, останалата е от казеин.Всички съставки на суроватъчен протеин осигуряват високо ниво на незаменими аминокиселини и БЦАА разклонена верига амино киселини. Биологичната активност на тези протеини има много ползи за организма ,както при спортуващи ,така и при не спортуващи хора. Освен това, суроватка е богат на витамини и минерали. Суроватъчният протеин е най-използвания протеин в спортното хранене. В допълнение, продуктите, получени от суроватка се използват за салатни сосове, емулгатори, храни за кърмачета и медицински хранителни формули.

Тук можете да намерите Повече информация за суроватъчен протеин , видове суроватъчен протеин и как да изберем най-добрия протеин!


Казеин-Казеинът е основният компонент на протеин, съдържащ се в кравето мляко в почти 70-80% от общия протеин и е отговорен за белия цвят на мляко. Това е най-често използвания млечен протеин в индустрията днес. Млечните протеини са огромно физиологично значение за организма за функции, свързани с усвояването на хранителни вещества и витамини. Казеин е източник на биологично активни пептиди. Подобно на суроватка, казеин е пълноценен протеин и съдържа минералите калций и фосфор. Casein има PDCAAS рейтинг на 1,23 (което е доста висок рейтинг).Казеин съществува в млякото под формата на мицел.Мицелар казеин има способност да образува гел или съсирек в стомаха, това го прави много ефективен в хранителното снабдяване с протеин за по дълъг период от време. Прочети пълна информация за Casein тук⇔.


Растителни протеини-Растителен протеин


Растителни протеини са отличен източник на протеин, когато се комбинират, за да осигурят всички основни аминокиселини.Прием на растителни протеини, ще доведе до намаляване на количеството приети наситени мазнини и холестерол. Популярни източници на растителен протеин са, бобови растения, ядки и соя. Освен в тези продукти, растителни протеини могат да бъдат намерен и във влакнеста форма, наречена текстуриран растителен протеин (TVP). TVP е произведен от соево брашно, в което са изолирани протеини. TVP е главно алтернатива на месо и неговите функции са като аналог на месо в вегетариански хот дог, хамбургери, пилешки хапки и т.н. Също така е нискокалоричен и с  ниско съдържание на мазнини източник на растителен протеин. Растителни източници на протеин също предоставят много други хранителни вещества като фитохимикали и фибри, които също са високо ценени при диета.


Може да намерите пълна информация и таблица : Кои храни съдържат протеин и Протеини в храните таблица-белтъчини в храните таблица
Fhl.bg - онлайн хранителни добавки

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Последни публикации за Протеин - Протеини